Pasē to neraksta

Mans fotoattēls
Zem Triumfa Arkas
Mana dzimšanas diena ir septembrī, mana mīļākā krāsa ir zila un man patīk gulēt zaļā zālē. Mana vārda diena ir vasaras pēdējā mēnesī un es gribētu aizlidot pie marsiešiem.

otrdiena, 2011. gada 20. septembris

1234567899

ir jau septembris. un tieši pēc nedēļas man būs dzimšanas diena. cik jauki. tikai man negribas dzimšanas dienu. man nepatīk.es nezinu kāpēc,bet nepatīk. tāpēc tā būs parasta diena.
brīnums, ka neiegriezos šeit agrāk (ap augusta beigām) un nepažēlojos par to, ka vasara jau galā un līdz ar to arī bišķiņ dzīve. bet augusta beigas bija jaukas, jo biju anglijā. londonā un braitonā. un man tagad tik ļoti gribētos uz braitonu. iemēģināju arī zenītu, šis tas ir tīri normāls. varbūt vēlāk, kad beidzot tās bildes dabūšu datorā, iemetīšu arī šeit kaut ko.
šajā rudenī līst daudz par daudz. man bišķiņ gribās ziemu. bet tikai mazliet. es atceros,ka pagāšgad kaut kur mazliet pēc deviņiem gāju uz mājām un bija ļoti skaists sniegputenis un meitene, kas gāja man priekšā pīpēja. dīvaini,ka es to atceros.
manā klasē ir pieci jauni cilvēki. jauki jauki un nākamnedēļ mēs cepsim muffinus. un man joprojām nepatīk un nepadodas matemātika un šogad divreiz vairāk, nekā līdz šim manā skolas dzīvē.
un vēl es pēdējās nedēļas ļoti daudz klausos ed sheeran. kas vēl... es nezinu. kā jums iet?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

s e k o t ā j i